Global Women's Breakfast 2024: El rol de la dona en la indústria química

Institució  -

La taula rodona tindrà lloc a les 10h a la Sala de graus de l'ETSEQ.

Porta per títol "El rol de la dona en la indústria química" i està inclosa dintre de les activitats dedicades a commemorar la celebració del Global Women's Breakfast que organitza a nivell mundial la International Union of Pure and Applied Cemistry (IUPAC): (https://iupac.org/gwb/2024/gwb-debate-on-the-role-of-women-in-the-chemical-industry/).

Aquest any l'acte ha estat coorganitzat per la Facultat de Química i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química de la URV, l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), EURECAT Centre tecnològic de Catalunya i l'Institut Compte de Rius.

Les ponents de la taula rodona seran:

• Maria Mas Chacón

Directora gerent de l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT).

• Belén Brota Minguillón

Directora del Departament Tècnic de Qualitat y Medi Ambient del Complex Industrial d'ERCROS, S.A. de Tarragona i professora associada del Departament d'Enginyeria Mecànica de la URV (Máster en Enginyeria Industrial).

• Miriam Díaz de los Bernardos Sanchez

Directora de la Unitat de Química d'Eurecat Tarragona i directora de la Xarxa d'Hidrògen de Catalunya H2CAT.

• Maria Ivana Lapuh

Investigadora post doctoral al laboratori d'innovació i valorització de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ, Departament de Transferència de Tecnologia i Coneixement).

• Narcís Almena

Director de l'INS Comte de Rius.

La taula rodona estarà moderada per la Dra. Nuria Ruiz Morillas, coordinadora del Grau de Química i professora del Departament de Química Física i Inorgànica de la URV.

Elements relacionats